Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

niedziela, 20 października 2019

Jestem

Jestem, po przerwie, choć była ona zupełnie nieplanowana. Po prostu życie mnie wsysło, wiecie pewnie jak to jest. Wracam jesiennie, i choć piękna ta jesień, to dla mnie jej piękno  wyjątkowo bolesne... Ale spójrzcie, cudnie jest i nad jeziorami, i na Mazowszu i w górach...
Od następnego postu uzupełniam twórcze zaległości :)
Uśmiech przynosiły mi szalone spotkania z przyjaciółmi na przykład ze zwariowanymi królewnami w Poznaniu i w bliskości wyjątkowej na  koncertach Magdy Umer i Ciszaków :)
Pozdrawiam najserdeczniej!




































































muzyka na jesień

2 komentarze:

  1. Marto cudne zdjęcia pięknych, polskich krajobrazów. Zamiast pracować siedzę i foty oglądam 😊 Pozdrawiam ciepło ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, też się kocham zagapiać na naturę :) A jesień tym roku wyjątkowa :) uściski!

      Usuń