Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

niedziela, 10 listopada 2013

Królowa dynia i koraliki

Bez wątpienia królową tej jesieni na talerzach w moim domu jest dynia. Zupka według przepisu hogis z groszkiem ptysiowy i mozzarellą, dynia pieczona, dynia jako ozdoba... Dlatego, gdy zobaczyłam taką serwetkę - wiedziałam, że muszę ją wykorzystać. Ubrałam w nią pudełko na scrapkowe drobiazgi, na brzegach wieczka dodałam reliefy według pomysłu rosier i kapkę patyny.






Koralikowe bransoletki wydziergałam na zamówienie w kolorach czarno-białych z dodatkiem srebra i złota. Wzór na ciemniejszą zaczerpnęłam z bloga Weroniki koralikowo tudzież , jaśniejsza - to moja modyfikacja.










A jesień ciągle taka piękna ...



6 komentarzy:

  1. taka jesień da się lubić - zarówno na pracach, jak i na zdjęciach, no i w dekoracji też :))) słońce i kolory - nie może być inaczej, jak uśmiech na twarzy dzięki temu co pokazujesz Marto

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta szkatułka dyniowa! akurat taka w jediennych kolorach w sam raz na przełamanie aktualnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko z uroczym motywem :) Magiczna jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczna, to prawda, ale powoli zamienia się w szarugę jesienną. Drapki dla Kitki :)

      Usuń