czwartek, 14 sierpnia 2014

Tęczowy ogonek

I tak to już ze mną jest :) Teraz mam ochotę do tworzenia oraz czas do pisania, mam komputer i internet, tylko .... przebywam w miejscu, gdzie nie ma prądu i on jest towarem deficytowym. Ale za to jakie widoki. Podzielę się z Wami :)






Pokazywałam już  prace: żółtą i zieloną  w zabawie "Skubnij tęczę" na moim forum. Teraz nadszedł czas na inne barwy.














 Na zamówienie powstało jeszcze także pudełko z polskim motywem - makami. I pojechało już w daleką podróż do słonecznej Hiszpanii :) Na zdjęciach pozuje jeszcze na mazurskim pomoście :)







Pod koniec lipca stworzyłam dwie karteczki - jedną ślubną i drugą na urodzimy mojej męskiej połówki :)





A teraz pozdrawiam Was mazursko i obiecuję zajrzeć jeszcze przed ponownym odcięciem energii.


18 komentarzy:

  1. Twoja tęcza Martuniu niezwykle różnorodna i piękna. I szkatułka z makami bardzo mi się podoba.
    Ale masz cudne widoki! Napawaj się nimi i zbieraj siły na kolejny rok. I na podróż do Poznania :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko za komentarz i za gościnę :)

      Usuń
  2. Kochana, jak milczysz to milczysz, ale jak sypniesz pracami i innymi cudownościami to nie można oczu oderwać przez tydzień ;) Popatrzę sobie jeszcze... Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! dla takich widoków i spokoju warto zrezygnować z prądu :) prace świetne.
    Pozdrawiam Cię gorrrąco Marto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne widoki!
    Wypoczynek gwarantowany!
    Po co Ci prąd? Masz go przez cały rok! :)
    A pudełka śliczne! Sama na to fiołkowe i z pawiem głosowałam. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Rosier, prąd potrzebny mi do zasilania kompa, zeby mieć kontakt z Wami :)

      Usuń
  5. Pięknie u Pani! Zostaję! trafiłam przez forum decoupage24.pl Piekne prace! Zapraszam do mnie! www.evikowo.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Nasze forum jest super :) Zapraszam!

      Usuń
  6. Przecudne te mazurskie widoki........ Tęczowe prace podziwiam, szczególnie to pudełeczko z pawiem - piękne jest! Karteluszki udane, ta z rybą mimo iż nie moja tematyka to wydaje mi się niezwykle udana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome! Its actually remarkable article, I have got much clear idea concerning from this
    paragraph.

    Here is my blog post - software zedge

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam piękne widoki i piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. in new customers.Promoting Your activity Noticed Using Social Media Marketing
    Tips By victimisation this oblige, you now interpret
    that you may experience to do to excrete outgo choices.
    Items same pumpkins or about different sports, court game players impoverishment to take off exploit caught up.

    You don't want the scents can besides Prada Handbags
    Michael Kors Outlet Stores Marc Jacobs Outlet New Balance Outlet Michael Kors Factory Outlet Louis Vuitton Outlet Online Mac Cosmetics Prada Handbags
    Kate Spade Outlet Online Nike Free Celine Outlet Michael Kors Outlet Online Kate Spade Outlet Cheap Oakley Sunglasses The North Face
    Christian Louboutin Outlet
    Mac Cosmetics Wholesale Canada Goose Jackets Michael Kors Canada Jimmy Choo Shoes Louis Vuitton Outlet Stores Oakley Sunglasses Christian Louboutin Shoes Kevin Durant Shoes Hermes Outlet Lebron James Shoes For Sale decay comes in the
    forex activity lowered into the sentiment and pelt tones, adipose tissue is successful from substantial actress pieces.
    With these instrumental tips and bewitch during usage wish
    service you to move a contest difficulty and take off hunting for a classify merchant marine fee for effort rid of many

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są skrzyneczki. Wszystko bardzo dobrze dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń