Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

czwartek, 12 marca 2015

Bingo i decou to świetna para :)

W lutym hogis wymyśliła na forum nowy konkurs, którego definitywne rozstrzygnięcie nastąpiło wczoraj :) Polegał na wybraniu z poniższej tabeli zestawu trzech elementów w linii prostej i zastosowanie ich w pracy.






Ja wybrałam opcję paski-kwiaty-biały :) I BINGO - oto jest - dół w bejcy ostrężyna z namalowanym wzorem drewna, na górze ramka z pudełka po pizzy (dzięki Marzenko), motyw kwietno-motyli i przestrzenne motylki z ultralekkiej masy Marhy Stewart. Cała praca lakierowana miluteńkim Touch Me, tylko motyw wybłyszczony Boną. 
















Pozdrawiam i dobrej nocy :)

3 komentarze:

  1. Ale fajnie te słoje wyglądają! Widziałam to ustrojstwo w LM, ale odłożyłam. Teraz pewnie sobie kupię. :)
    Martuniu, całość świetna! No i rameczka daje super wykończenie!
    A błysk powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Martusiu :)
    Z urządzeniem fajnie też szalała Dyzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne, bardzo mi się podoba. Zresztą dostało mój głos :) Szczególnie dół mnie zachwycił. Ja myślałam, że to naturalne słoje?!? O jakim ustrojstwie piszecie?

    OdpowiedzUsuń