Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

wtorek, 27 marca 2018

W morskich klimatach

Przybornik czekał cztery lata nieskończony. Patronem mojej szkoły jest Mariusz Zaruski - znany taternik i żeglarz, człowiek dwóch żywiołów. Przybornik ma służyć na szkolnym biurku i od początku miał być w morskiej tematyce. Na bejcę miałam nakleić papier ryżowy, a wcześniej te miejsca delikatnie rozbieliłam. Za delikatnie. Motywy zlały się z bejcą, próbowałam je zedrzeć, zostały białe placki, wsadziłam więc przybornik do szafy na samo dno. A teraz wyjęłam w związku z forumowym wyzwaniem "Skończ mnie" i już stoi od tego tygodnia w szkole :)
















2 komentarze:

  1. Martusiu, kapitalnie go wykończyłaś!!!
    Pomysł ze sznurkiem i muszelkami bardzo trafiony w tę morską tematykę!
    A błysk w kółeczkach daje nieźle po oczach. :) To bona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu, tym razem to nie Bona, tylko żywica jednoskładnikowa Stamperii :)

      Usuń