Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

sobota, 25 listopada 2017

Dreams bottled - marzenia zamknięte w butelce

Marzenia zamknięte w butelce, a tak naprawdę w albumie. W albumach przecież przechowujemy zdjęcia utrwalające najpiękniejsze chwile, nasze spełnione marzenia, wizerunki najbliższych nam osób. W tym albumie, który powstał podczas Art in Town skrytek i miejsc na zdjęcia jest bardzo dużo Można go śmiało można nazwać interaktywnym, bowiem wymyśliła go Zuza.. Otwierasz kartę, a pod nią jeszcze jedna, otwierasz kolejną, a tam folderek, ukryta kieszeń itd Trudno t wszysko sfotografować, ale dzielnie próbowałam, stąd spora ilość zdjęć. Może jednak ktoś wytrwa do końca :)
Pozdrawiam odwiedzających! 

























4 komentarze:

  1. Marta! Jestem z Ciebie dumna jak paw! To, co zrobiłaś z mojej formy przeszło wszelkie oczekiwania! Absolutnie superancko i bombowo Ci wyszedł ten album :) Oby zapełnił się pięknymi zdjęciami i wiązał tylko dobre wspomnienia... Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza, dziękuję bardzo, lejesz miód na moje serce :)

      Usuń
  2. Wytrwałam!:) I to nie jeden raz!
    Przepiękna praca!!! Bardzo lubię tę kolorystykę ze srebrnymi dodatkami.
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń