Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

czwartek, 23 listopada 2017

Imagine czyli moje lutowane litery

W sobotę 18 listopada odbyła się kolejna edycja Art in Town. Brałam udział w dwóch fantastycznych warsztatach.  Jednym z nich były lutowane słowa z Gurianą. Efekty zaraz obejrzycie na zdjęciach, a ja jestem już na sto procent pewna, że zabawa z metalem to coś co bardzo lubię. Łączenie metalu z postarzonym drewnem  dake fantastyczne efekty. Wreszcie wykorzystam te stare dechy, które składuję w kątach mieszkania. Nie ma wyjścia , następny planowany zakup to lutownica i reszta oprzyrządowania. Dorotko, dziękuję za wiedzę i inspiracje.













2 komentarze:

  1. Martuś... wygląda to zjawiskowo. I chyba nie jest dla mnie tym, co tygryski lubią najbardziej, ale zauroczyła mnie Twoja praca... cudne te literki.

    OdpowiedzUsuń