Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

środa, 30 maja 2018

O-statkowe pudło

To już ostatni majowy wpis, a w nim pudelko, które powstało w kwietniu na warsztatach z Beatą Wośkowiak w pracowni MyDecor. Wiedziałam, że to będzie fajny warsztat, ale, że aż taki, to się nie spodziewałam. Nauczyłam się bardzo dużo, bawiłam się świetnie i stworzyłam przedmiot, który bardzo mi się podoba. Są na nim złocenia, transfer, okucia, odlewy, a do postarzenia użyty został bitum. Zdjęć dużo, bo trudno sfotografować błyszczące złoto.
Pozdrawiam :)





















2 komentarze:

  1. Piękne pudło Martusiu :) nie wierzyłam w BW, a teraz żałuję....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Beatko, bardzo lubię to pudełko, a na następny warsztat wybierzemy się może wreszcie razem, co ? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń