Efekt kursora dostarczyły profilki.pl

niedziela, 28 grudnia 2014

Randka druga romansu z Pocztą

Pierwsza była tak udana, że postanowiłam powtórzyć spotkanie. Pełni zadowolenia jednak nie ma, bo nie wszystkie wysłane karty dotarły przed Świętami, mimo, że wysyłałam je razem.  Znaczki po raz pierwszy kupiłam przez internet TU Można do nich wybrać obrazek, a przede wszystkim unikamy kolejek na poczcie.
A to druga tura kart świątecznych by Marta :)







Składane karteczki - bardzo je polubiłam (pewnie dlatego, że mogę do nich dodać moje ulubione zimowe widoczki).












 i na zakończenie kartka uklejona na forumowe wyzwanie z mapką ogłoszone przez hogis



Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze :)

4 komentarze:

  1. Śliczne Martusia! Wszystkie! A te składane to i moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję, poczta się nie spisała i Twojej nie doniosła na czas. Będzie czekała w skrzynce na Twój powrót :)

      Usuń
  2. Do mnie dotarła. Po cichu marzyłam o kartce od Ciebie - takiej w stylu "Zima w Narnii" :) Pięknie dziękuję. Buziaki

    OdpowiedzUsuń